مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 16:002023-09-26فرهنگي

ثبت 15 رویداد مهم استان اردبیل در فهرست رویدادهای کشور


معاون گردشگری استان اردبیل از ثبت رسمی 15 رویداد مهم استان در فهرست رویدادهای ملی وزارت میراث فرهنگی و دریافت مجوز برگزاری این رویدادها خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون گردشگری استان اردبیل از ثبت رسمی 15 رویداد مهم استان در فهرست رویدادهای ملی وزارت میراث فرهنگی و دریافت مجوز برگزاری این رویدادها خبر داد.

یحیی نجارقابل چهارم مهر گفت: 15 رویداد مهم استان اردبیل در فهرست رویدادهای ملی وزارت میراث فرهنگی ثبت و مجوز برگزاری این رویدادها صادر شد.

معاون گردشگری استان اردبیل افزود: رویدادها و جشنواره های متنوعی در استان وجود دارد که نقش قابل توجهی در انعکاس قابلیت ها و آداب و رسوم استان دارد و ثبت این رویدادها نقطه عطفی در توسعه برنامه های بازاریابی و ارتقا برند استان تلقی می شود.

وی بیان کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر، جشنواره نان و برکت، جشنواره زمستان بیدار و جشنواره سیب و انگور برای شهرستان مشگین شهر و جشنواره بین المللی کوچ عشایر شاهسون مغان برای شهرستان بیله سوار، جشنواره آش و غذاهای سنتی و آیین ملی چشمه باشی با نام جشنواره نو اوستی برای شهرستان نیر به ثبت رسیده اند.

یحیی نجار قابل ادامه داد: همچنین جشنواره چومچه خاتون و جشنواره هیوا برای شهرستان کوثر، جشنواره الله لاما برای شهرستان گرمی و جشنواره عسل سبلان و جشنواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 15 رویداد مهم استان اردبیل در فهرست رویدادهای کشور

ثبت 15 رویداد مهم استان اردبیل در فهرست رویدادهای کشور