مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-13حوادث

150 خرده فروش مواد مخدر و متهم در خراسان جنوبی دستگیر شدند


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از اجرای طرح آرامش در شهر خبر داد و گفت: با اجرای این طرح در استان 150 خرده فروش مواد مخدر و متهم دستگیر شدند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از اجرای طرح "آرامش در شهر" خبر داد و گفت: با اجرای این طرح در استان 150 خرده فروش مواد مخدر و متهم دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و معتادان موادمخدر، طرح آرامش در شهر را در مناطق آلوده و جرم خیز استان اجرایی کردند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی، مناطق آلوده و جرم خیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی محل های شناسایی شده، بازرسی شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: ماموران در این عملیات پاتوق های شناسایی شده را بازرسی کردند و در مجموع مقدار 287 کیلو و 304 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی از دستگیری 76 نفر خرده فروش و 74 نفر متهم خبر داد و افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 خرده فروش مواد مخدر و متهم در خراسان جنوبی دستگیر شدند

150 خرده فروش مواد مخدر و متهم در خراسان جنوبی دستگیر شدند