مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:502023-09-23دانش

مسابقه کشوری سای سیتی برگزار می شود


انجمن علمی دانشجویی ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه اصفهان با همکاری سایر مراکز علمی کشور، مسابقه کشوری و مجازی «Psy City» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه اصفهان با همکاری سایر مراکز علمی کشور، مسابقه کشوری و مجازی Psy City را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این مسابقه با هدف ایجاد بستری برای توانمندسازی، شناسایی و گسترش افق دید دانشجویان در حوزه های علوم کامپیوتر و کسب و کار، بعد از گذراندن کارگاه های آموزشی از 19 تا 21 مهرماه، به صورت مجازی برگزار می شود.

روند مسابقه به این صورت است که افراد بعد از گذراندن کارگاه ها به صورت تیمی تلاش می کنند که از راه های مختلف امتیاز به دست آورند (پول در بیاورند) و هرچه امتیاز بیشتری کسب کنند شانس برنده شدن خود را افزایش می دهند.

برنامه نویسی ، امنیت ، اتاق فرار ، سرمایه گذاری و استراتژی از جمله چالش هایی که در این مسابقه برای تیم ها در نظر گرفته شده است.

برنامه نویسی و الگوریتم: ساختار داده ها، الگوریتم های مرتب سازی، مدل سازی و الگوریتم های گراف، الگوریتم های حریصانه و برنامه نویسی پویا و رمزنگاری و امنیت: مقدمه ای بر لینوکس، رمزنگاری متقارن و نامتقارن، رمزنگاری تصویری، استگانوگرافی، نفوذ به وب، نفوذ به اپ اندرویدی و مهندسی معکوس از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کشوری سای سیتی برگزار می شود

مسابقه کشوری سای سیتی برگزار می شود