مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 07:452023-10-13اجتماعي

تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی تهرانی ها در دفاع از مردم فلسطین


رییس پلیس راهور پایتخت از اجرای تمهیدات ترافیکی در راستای برپایی باشکوه مراسم راهپیمایی «دفاع از مردم فلسطین» در تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای اجرای باشکوه مراسم راهپیمایی دفاع از مردم فلسطین خبر داد.

  سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور تصریح کرد: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسراییل، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ امروز در پایتخت تمهیدات ترافیکی ویژه ای اندیشیده است.

سرهنگ موسوی پور ادامه داد : از ساعت 9 صبح امروز جمعه 21 مهرماه 1402 از خیابان انقلاب و از میدان فردوسی به سمت غرب محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد؛ همچنین در محدوده خیابان آزادی به سمت شرق از تقاطع توحید _ آزادی محدودیت تردد خواهیم داشت.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ادامه اعمال محدودیت ها، خیابان های جنوب به شمالی و همچنین خیابان های شمال به جنوبی عمود بر خیابان انقلاب و آزادی، در محدوده برگزاری مراسم محدودیت تردد داشته و از تردد خودروها در خیابان آزادی حدفاصل توحید _ آزادی تا دانشگاه تهران و همچنین خیابان انقلاب حدفاصل میدان فردوسی تا دانشگاه تهران این ممنوعیت و محدودیت اجرا خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی تهرانی ها در دفاع از مردم فلسطین

تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی تهرانی ها در دفاع از مردم فلسطین