مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-07اجتماعي

بهره گیری صحیح و درست از ظرفیت و توانمندی دانش آموزان در افکار و ایده ها


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در نشست هم اندیشی با مدیران مدارس خاص زاهدان، ضمن تاکید بر محوری بودن موضوع ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در همه فعالیت ها و برنامه های مدارس، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در نشست هم اندیشی با مدیران مدارس خاص زاهدان، ضمن تاکید بر محوری بودن موضوع ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در همه فعالیت ها و برنامه های مدارس، گفت: از ظرفیت و توانمندی دانش آموزان در امور مختلف به ویژه افکار و ایده های آنان بدرستی و صحیح بهره گیری کنید.

حسن بروشکی شامگاه جمعه در جلسه هم اندیشی با مدیران مدارس خاص زاهدان، مدیر موفق در شاخص های مختلف را مدیری عنوان کرد که به صورت میدانی، در کف کلاس و در بطن کار حضور موثر داشته و با تمام توان به دنبال پیاده نمودن اهداف نظام آموزشی باشد.

وی افزود: سعی کنید با اختیاراتی که قانون و آیین نامه اجرایی مدارس به شما اعطا نموده، با برگزاری کارگاه های آموزشی در راستای توانمندسازی و به روز بودن دانش معلمان گام بردارید تا نتیجه کار دوچندان شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: در فضای کلاس و مدرسه، موضوع تربیت دینی و اسلامی دانش آموزان را در کنار کار آموزش به موازات هم پیش ببرید و برای پرورش فرزندانی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری صحیح و درست از ظرفیت و توانمندی دانش آموزان در افکار و ایده ها

بهره گیری صحیح و درست از ظرفیت و توانمندی دانش آموزان در افکار و ایده ها