مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-09فرهنگي

نمایش صنایع دستی و سوغات استان های غرب کشور در سنندج


این روزها دیار فرهنگ و هنر سنندج، میزبان زیبایی های هنری ایران زمین است و هر هفته جلوه ای از فرهنگ و هنر اقوام مختلف کشور در سنندج به نمایش گذاشته می شود.

- پس از طنین انداز شدن موسیقی اقوان ایرانی طی هفته گذشته در سنندج، این هفته نیز دیار فرهن و هنر میزبان صنایع دستی و سوغات استان های غرب کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین جشنواره بزرگ اقوام ایرانی و نمایشگاه تخصصی صنایع دستی غرب کشور (سوغات و هدایا) با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در سنندج افتتاح شد.

چهارمین جشنواره بزرگ اقوام ایرانی و نمایشگاه تخصصی صنایع دستی غرب کشور (سوغات و هدایا) از روز 16 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان کردستان در سنندج افتتاح شد و تا 21 مهر ماه جاری نیز ادامه خواهد داشت.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه، ششمین نمایشگاه تخصصی است که امسال برپا شده است.

طه سمیعی، با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی صنایع دستی غرب کشور با حضور استان های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان برپا شده است، افزود: این نمایشگاه در قالب 57 غرفه دایر شده و صنایع دستی این استان ها را در معرض نمایش گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش صنایع دستی و سوغات استان های غرب کشور در سنندج

نمایش صنایع دستی و سوغات استان های غرب کشور در سنندج