مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 22:052023-10-19سياسي

لزوم سرعت گرفتن تکمیل طرح های نیمه تمام در راستای امیدآفرینی و کاهش هزینه ها


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بر لزوم سرعت گرفتن تکمیل طرحهای نیمه تمام به منظور امیدآفرینی در جامعه و کاهش هزینه های اتمام طرح ها، - ایسنا/یزد معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بر لزوم سرعت گرفتن تکمیل طرحهای نیمه تمام به منظور امیدآفرینی در جامعه و کاهش هزینه های اتمام طرح ها، گفت: در نیمه دوم سال تخصیص اعتبارات به طرح های عمرانی سرعت بیشتری خواهد گرفت.

داود منظور امشب در پایان سفر یک روزه به استان یزد و در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه این استان که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، از تلاش این سازمان برای خدمات رسانی بیشتر به مردم با تخصیص اعتبار مورد نیاز استانها خبر داد و گفت: خوشبختانه امروز در جریان افتتاح و بازدید از طرح های استان از مدیریت جهادی در استان یزد بسیار خرسند شدیم.

وی با بیان این که حتماً انجام ماموریت های استانها به تامین منابع مالی باز می گردد، اظهار کرد: تلاش داریم از ظرفیت های موجود برای کمک به استانها بهره گیریم.

وی با تاکید بر این که امروز استان یزد به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: البته منابع مالی کشور با محدودیت هایی همراه است که پاسخگوی حجم بالای نیازهای کشور نیست ولی در عین حال اعتقاد داریم با طرح های مشارکتی و جلب مشارکت بانک ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم سرعت گرفتن تکمیل طرح های نیمه تمام در راستای امیدآفرینی و کاهش هزینه ها

لزوم سرعت گرفتن تکمیل طرح های نیمه تمام در راستای امیدآفرینی و کاهش هزینه ها