مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 00:302023-10-17پزشكي

رایزنی برای اعزام تیم های درمانی ایران به غزه/همبستگی نظام سلامت با مردم فلسطین


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه 25 مهرماه طی تماسی با «سلام زواوی» سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران، با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به دلیل کشتار بی رحمانه برادران و خواهران مسلمان توسط رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی ابراز همدردی کرد.

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه 25 مهرماه طی تماسی با سلام زواوی سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران، با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به دلیل کشتار بی رحمانه برادران و خواهران مسلمان توسط رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی ابراز همدردی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در این گفت و گوی تلفنی با اشاره به دفاع جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس منطقه ای سازمان بهداشت جهانی از مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: از کشتار مردم بی دفاع فلسطین و به خطر افتادن سلامت برادران و خواهران مسلمان خود بسیار نگران و ناراحت هستیم.

وی افزود: بسیاری از پزشکان و پرستاران ایرانی برای اعزام به سرزمین های اشغالی جهت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم بی دفاع فلسطین اعلام آمادگی کرده اند و ما از سفارت فلسطین در تهران می خواهیم که برای یافتن راهی به منظور ارسال تجهیزات پزشکی و دارویی به فلسطین اشغالی تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای اعزام تیم های درمانی ایران به غزه/همبستگی نظام سلامت با مردم فلسطین

رایزنی برای اعزام تیم های درمانی ایران به غزه/همبستگی نظام سلامت با مردم فلسطین