مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-08سياسي

توزیع جهیزیه را برای ترویج ازدواج آسان ادامه می دهیم


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از ادامه دار بودن کار تهیه و توزیع جهیزیه بین زوج های جوان برای ترویج ازدواج آسان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از ادامه دار بودن کار تهیه و توزیع جهیزیه بین زوج های جوان برای ترویج ازدواج آسان خبر داد.

سردار سیدضیاءالدین حزنی امروز(16 مهر) در آیین جشن وصال و اهدای 500 سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند استان کرمانشاه، با بیان اینکه مجموعه سپاه آسان کردن امر ازدواج جوانان را در برنامه گذاشته، گفت: روزهای اول این کار را با توزیع 50 سری جهیزیه شروع کرده و بعد آمارها روند صعودی به خود گرفت و امروز مفتخریم که آمار توزیع جهیزیه ها در هر مرحله به 30 هزار و 50 هزار سری جهیزیه رسیده است.

وی با بیان اینکه در این مرحله 20 هزار و 313 سری جهیزیه تهیه شده که بیش از 12 هزار سری آن از سوی مجموعه سپاه و بیش از هشت هزار سری آن از سوی مجموعه کمیته امداد تهیه شده است، گفت: از چند روز پیش مرحله جدید توزیع جهیزیه را شروع کرده و در این مدت در بوشهر، هرمزگان، مشهد، همدان و کرمانشاه توزیع جهیزیه داشته ایم.

حزنی در همین نشست قول تهیه 500 سری جهیزیه دیگر به زوج های جوان استان کرمانشاه را داد و افزود: تا آخر سال این جهیزیه ها هم بین زوج های جوانی که به دلیل مشکلات اقتصادی نتوانسته اند سر خانه و زندگی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع جهیزیه را برای ترویج ازدواج آسان ادامه می دهیم

توزیع جهیزیه را برای ترویج ازدواج آسان ادامه می دهیم