مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-15بين الملل

منابع آگاه: اختلاف سیاسیون و نظامیان رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی به غزه


برخی منابع می گویند که علی رغم برخی ادعاها و اخبار جعلی رسانه های غربی، میان مقامات سیاسی و نظامی اسراییلی درباره ورود زمینی به غزه اختلاف است و بعضی مقامات نظامی صهیونیستها تبعات سنگین این مسئله را یادآور شده اند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - برخی منابع مطلع به خبرنگار تسنیم گفتند که چند تن از مقامات نظامی اسراییلی به سران سیاسی این کشور اعلام کرده اند ورود زمینی به غزه پا گذاشتن به دالان تاریکی است که هیچ پیش بینی ای درباره آن نمی توان داشت.

این منابع اعلام کردند: برخی اخبار رسانه های غربی مبنی بر اینکه آمریکا از اسراییلی ها خواسته است عملیات زمینی را به تعویق بیندازند یا خبرهایی که درباره مسائل جوّی و آب وهوایی منتشر می شود، رسماً دروغ و یا عملیات روانی صهیونیستها است تا علت اصلی را پنهان کنند.

آنها همچنین یادآور شدند: اسراییلی ها به دلیل شعارهای خود برای ورود زمینی قطعی به غزه، از یک طرف مجبورند که این کار را عملیاتی کنند و از طرف دیگر می دانند که وقتی حماس حداقل یک سال برای حمله به شهرک های اشغالی برنامه ریزی کرده، قطعاً بسیار بیش از آن برای ورود زمینی ارتش اسراییل به غزه تمهیدات لازم و دام های ممکن را تدارک دیده است، لذا بین دوراهی گیر کرده اند که هر کدام را انتخاب کنند، شکست سنگینی در انتظارشان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع آگاه: اختلاف سیاسیون و نظامیان رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی به غزه

منابع آگاه: اختلاف سیاسیون و نظامیان رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی به غزه