مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:052023-09-27سياسي

آموزش و پرورش درخصوص «سرویس مدرسه» مسئولیتی دارد؟


رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش تهران گفت: گرچه مباحث مربوط به سرویس مدارس در قالب شورای هماهنگی حمل و نقل انجام می شود اما بحث اجرایی این امر کاملا به شهرداری با نماینده تاکسیرانی موکول شده است و آموزش و پرورش در حوزه «نظارت» قرار دارد.

- رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش تهران گفت: گرچه مباحث مربوط به سرویس مدارس در قالب شورای هماهنگی حمل و نقل انجام می شود اما بحث اجرایی این امر کاملا به شهرداری با نماینده تاکسیرانی موکول شده است و آموزش و پرورش در حوزه نظارت قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وجیه الله پرویزی درباره هزینه های گزاف سرویس مدارس اظهار کرد: سال گذشته مساله سرویس مدارس را بررسی کردیم که با نارضایتی عمومی مواجه شدیم.

از بهمن ماه درباره سرویس مدارس آسیب شناسی جدی داشتیم و در این راستا شبکه زنجیره ای از دل مدرسه تا مناطق و استان ها را از اولیاء تشکیل دادیم.

وی با بیان اینکه سال قبل انسجام و وحدت رویه ای در حوزه سرویس مدارس ایجاد نشد و چندین بار نرخ عوض شد، یادآور شد: سرویس ایاب و ذهاب بحثی تخصصی و حرفه ای است و در اکثر کشورهای توسعه یافته این حوزه معمولا به مدیریت شهری واگذار می شود.

قبل از ابلاغ آیین نامه جدید سرویس مدارس، کارگروه ماده 18 را داشتیم که رییس این کارگروه آموزش و پرورش و تاکسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش درخصوص «سرویس مدرسه» مسئولیتی دارد؟

آموزش و پرورش درخصوص «سرویس مدرسه» مسئولیتی دارد؟