مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-18اقتصادي

ضرورت تحکیم روابط اقتصادی شهرهای خواهرخوانده تبریز و استانبول


شهردار تبریز بر ضرورت بهره مندی از توان اقتصادی شهرهای خواهرخوانده در برگزاری همایش های بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز بر ضرورت بهره مندی از توان اقتصادی شهرهای خواهرخوانده در برگزاری همایش های بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز تاکید کرد.

یعقوب هوشیار ضمن دیدار با ابراهیم دوغان سالمان معاون و عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی استانبول با اشاره به اشتراکات تاریخی، فرهنگی و زبانی میان شهرهای تبریز و استانبول از جمله زبان بر تقویت مفاد خواهرخواندگی این دو شهر تاکید کرد و تحکیم ارتباطات بیش از پیش دو کشور دوست و همسایه را خواستار شد.

وی با بیان اینکه تبریز دارای ظرفیت های بزرگی در بخش های مختلفی از جمله صنایع، تولید فولاد و صنایع غذایی بوده که محصولات آن ها به بیش از 70 کشور در دنیا صادر می شود، افزود: مطابق با برنامه های مدون راهبردی عملیاتی، شهرداری تبریز بر روی هوشمندسازی و پیشبرد برنامه های کلان زیست محیطی متمرکز شده و بر همین اساس عنوان پاک ترین شهر ایران را به خود اختصاص داده است.

وی ضمن دعوت از اعضای اتاق بازرگانی و سرمایه گذاران شهر استانبول به همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز، بر تحکیم روابط اقتصادی این دو شهر خواهرخوانده تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تحکیم روابط اقتصادی شهرهای خواهرخوانده تبریز و استانبول

ضرورت تحکیم روابط اقتصادی شهرهای خواهرخوانده تبریز و استانبول