مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-13بين الملل

بیانیه روحانی در پی حملات اخیر اسراییل به غزه


صدای وجدان های بیدار مردم در آمریکا و اروپا در حمایت از حق مردم فلسطین به جای خاموش شدن توسط سیاستمداران غربی، باید شنیده شود.

- حسن روحانی، رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در بیانیه ای با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، خواستار اقدام فوری کشورهای اسلامی در جلوگیری از نسل کشی فلسطینیان و پایان محاصره 17 ساله غزه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت حسن روحانی؛ متن بیانیه دکتر روحانی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم آنچه این روزها بر مردم مظلوم فلسطین و زنان و مردان آزاده و مقاوم غزه می گذرد، پرده دیگری از ماهیت جنایتکار رژیم اشغالگر صهیونیستی برمی دارد.

رژیمی که طی 75 سال موجودیت خود جز جنگ، ویرانی، ناامنی، اشغال و تهدید صلح جهانی، نتیجه و ثمره دیگری نداشته است.

حال که دیوارها و گنبدهای به اصطلاح آهنین آن با ابتکار فرزندان فلسطینی ویران شده و تصویر شکست ناپذیر این رژیم غاصب ترک برداشته، برای جبران شکست مفتضحانه خود، دیوانه وار بمباران مردم بی دفاع و محاصره شده غزه را در مقابل دیدگان مردم جهان پیش گرفته و آشکارا دست به یک نسل کشی دیگر می زنند.

تصویر امروز تابلوی دقیقی از رنج و مصیبتی است که مردم فلسطین طی 75 سال تحمل کرده اند: سانسور وقایع، نقل یکطرفه رویدادها، خفقان سیاسی و رسانه ای، حمایت تمام قد قدرت های غربی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه روحانی در پی حملات اخیر اسراییل به غزه

بیانیه روحانی در پی حملات اخیر اسراییل به غزه