مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-12بين الملل

ناو هواپیمابر آمریکایی مجهز به سلاح هسته ای وارد بندر کره جنوبی شد


این ناوهواپیمابر آمریکایی قرار است در واکنش به توسعه برنامه هسته ای کره شمالی، تا روز دوشنبه در بوسان بماند و این اقدام به عنوان بخشی از توافق دوجانبه میان کره جنوبی و آمریکا انجام می شود.

- این ناوهواپیمابر آمریکایی قرار است در واکنش به توسعه برنامه هسته ای کره شمالی، تا روز دوشنبه در بوسان بماند و این اقدام به عنوان بخشی از توافق دوجانبه میان کره جنوبی و آمریکا انجام می شود.

همزمان با اینکه رهبر کره شمالی در تلاش است تا روابطش را با روسیه تقویت کند، یک ناو هواپیمابر آمریکایی مجهز به سلاح هسته ای امروز (پنجشنبه) وارد کره جنوبی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد: ناو هواپیمابر یو.

اس.

اس رونالد ریگان و گروه ضربتی اش پس از شرکت در رزمایش دریایی سه جانبه با کره جنوبی، آمریکا و ژاپن در آب های بین المللی، وارد بندر بوسان واقع در جنوب شرقی کره جنوبی شد.

طبق بیانیه دیگری از سوی وزارت دفاع کره جنوبی، این ناوهواپیمابر آمریکایی قرار است در واکنش به توسعه برنامه هسته ای کره شمالی، تا روز دوشنبه در بوسان بماند و این اقدام به عنوان بخشی از توافق دوجانبه میان کره جنوبی و آمریکا انجام می شود.

این بیانیه افزود: طی 6 ماه اخیر این اولین باری است که یک ناو هواپیمابر آمریکایی وارد کره جنوبی می شود؛ اواخر ماه مارس ناو هواپیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناو هواپیمابر آمریکایی مجهز به سلاح هسته ای وارد بندر کره جنوبی شد

ناو هواپیمابر آمریکایی مجهز به سلاح هسته ای وارد بندر کره جنوبی شد