مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-01اجتماعي

64 هزار سالمند در فارس تحت پوشش بهزیستی هستند


معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی فارس از پوشش بیش از 64 هزار سالمند در این استان خبر داد و گفت: هم اکنون 13 مرکز نگه داری از سالمندان در استان فعالیت دارد.

- ایسنا/فارس معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی فارس از پوشش بیش از 64 هزار سالمند در این استان خبر داد و گفت: هم اکنون 13 مرکز نگه داری از سالمندان در استان فعالیت دارد.

محمدصادق جعفری، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی فارس در گفت گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به وضعیت جامعه سالمندان این استان گفت: بیش از 64 هزار نفر از سالمندان استان تحت پوشش اداره کل بهزیستی هستند.

وی به وضعیت بیمه ای جامعه سالمندان استان اشاره کرد و افزود: تقریباً سالمندان تحت پوشش بهزیستی، بیمه ایرانیان و یا بیمه روستایی را در اختیار دارند و گروهی نیز بازنشسته دستگاه های دولتی و سازمان تأمین اجتماعی هستند که از این منابع مستمری دریافت می کنند.

جعفری با بیان اینکه در استان فارس 9 مرکز توانبخشی و نگهداری شبانه روزی و 7 مرکز روزانه توانبخشی سالمندان وجود دارد، افزود: در این مراکز از سالمندانی که خانواده هایشان قادر به نگهداری آن ها نیستند، مراقبت می شود.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی فارس با تأکید بر این که ویزیت مداوم پزشک عمومی، روانپزشک، فیزیوتراپی،کاردرمانی و روانشناسی به سالمندان تحت پوشش ارائه می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 هزار سالمند در فارس تحت پوشش بهزیستی هستند

64 هزار سالمند در فارس تحت پوشش بهزیستی هستند