مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-14سياسي

بررسی 501 پرونده مشاغل سخت و زیان آور در خراسان شمالی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: 501 فقره پرونده مشاغل سخت و زیان آور در کمیته بدوی و تجدیدنظر این اداره کل مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی اسلام خواه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران از بررسی 501 فقره پرونده تا پایان شهریورماه سال جاری در کمیته بدوی و سخت و زیان آور طی 21 جلسه در این استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای رسیدگی به پرونده متقاضیان بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان آور در این مدت، کمیته بدوی بررسی و احراز اینگونه مشاغل با تشکیل 21 جلسه، نسبت به بررسی و صدور رای قطعی اقدام کرد.

وی گفت: در بررسی های صورت گرفته تعداد یک هزار و 424 عنوان شغلی برای یک هزار 459 کارگاه مطرح شد که از این تعداد یک هزار 316 عنوان شغلی مورد تایید کمیته قرار گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: بیمه شدگانی که حداقل 20 سال سابقه کار متوالی یا بیست وپنج سال سابقه کار متناوب و پرداخت حق بیمه در کارهای سخت و زیان آور را داشته باشند بدون شرط سنی می توانند درخواست بازنشستگی از سازمان تأمین اجتماعی نمایند.

شایان ذکر است، مشاغل سخت و زیان آور به کارهایی اطلاق می شود که عوامل فیزیکی، شیمیایی، مکانیکی و بیولوژیکی محیط کار در آن ها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 501 پرونده مشاغل سخت و زیان آور در خراسان شمالی

بررسی 501 پرونده مشاغل سخت و زیان آور در خراسان شمالی