مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 21:252023-10-01سياسي

پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از نظر کمیت و کیفیت بی نظیر بود


فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران گفت: حرکت عظیم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی به لحاظ کمیت و کیفیت بی نظیر بود و هیچ زبان، بیان و کلامی امکان قدردانی از این حضور ارزشمند را ندارد.

- ایسنا/تهران فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران گفت: حرکت عظیم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی به لحاظ کمیت و کیفیت بی نظیر بود و هیچ زبان، بیان و کلامی امکان قدردانی از این حضور ارزشمند را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران عصر یکشنبه، 9 مهر ماه در آیین تجلیل از موکب داران و خادمین پیاده روی اربعین حسینی در شهرستان ری با اشاره به برگزاری باشکوه پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی اظهار کرد: پیاده روی اربعین به عنوان سکوی پرش معنوی در قبله تهران یکی از ماندگارترین صحنه های عزاداری بود و فرصت مغتنمی است برای ساکنان شهرستان ری و همه دستگاه های اداری، تبلیغی، فرهنگی و هنری است.

وی افزود: این حرکت عظیم و این پیاده روی به لحاظ کمیت و کیفیت بی نظیر بود و هیچ زبان، بیان و کلامی امکان قدردانی از این حضور ارزشمند را ندارد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در ادامه گفت: سال گذشته در حوزه حمل و نقل و بازگشت به شهرستان های قرچک و ورامین مشکلاتی وجود داشت که امسال برطرف شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از نظر کمیت و کیفیت بی نظیر بود

پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از نظر کمیت و کیفیت بی نظیر بود