مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 16:562023-09-24اقتصادي

کشف انبار غیرمجاز آرد در شهر ری


رییس بسیج اصناف شهرستان ری از شناسایی انبار غیرمجاز آرد با موجودی 435 کیسه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، محمدرضا بقاییان رییس بسیج اصناف شهرستان ری با تأکید بر تقویت اجرای گشت های مشترک دستگاه های نظارتی برای کنترل بازار اظهار کرد: بر اساس گزارش مردمی به واحد بازرسی بسیج اصناف ری مبنی بر عرضه آرد یارانه ای خارج از شبکه و تردد نیسان حامل آرد در یک انبار حوالی دولت آباد بازرسان بسیج اصناف شهرستان ری پس از اثبات موضوع وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: بازرسان بسیج اصناف شهرستان ری با هماهنگی با اداره صمت وارد انبار آرد شده و 435 کیسه آرد یارانه 1 و مقادیر قابل   توجهی آرد آزاد کشف و ضبط شد.

رییس حوزه بسیج اصناف شهرستان ری در ادامه خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده آردها به انبار معتمد منتقل شد تا ضمن هماهنگی با تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران دستور توزیع صادر شود.

بقاییان تاکید کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده و شواهد موجود سودجویان با خریداری غیرمجاز آرد یارانه ای از برخی نانوایان در این انبار اقدام به تعویض کیسه آرد کرده و آرد یارانه ای را به عنوان آرد آزاد به فروش می رساندند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خریدوفروش آرد یارانه ای خارج از شبکه مصداق تضییع حقوق عامه است لذا به منظور جلوگیری از سوءاستفاده برخی از افراد سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار غیرمجاز آرد در شهر ری

کشف انبار غیرمجاز آرد در شهر ری