مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-07سياسي

اعتماد مردم، مهم ترین سرمایه نیروی انتظامی است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان مهم ترین سرمایه نیروی انتظامی را اعتماد مردم دانست و گفت: در سایه این اعتماد آرامش جامعه هم فراهم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی استان با تبریک هفته نیروی انتظامی، هدف از ارسال رسل و انزال کتب را برقراری قسط و عدل دانست و اظهار کرد: برقراری این مهم، نیاز به چشم های بیداری دارد که در مقابل خیانت ها و خباثت ها ایستاده و مقاومت کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیروهای انتظامی را زینت بخش آرامش و آسایش جامعه دانست و تصریح کرد: به مدد همین نیروها و البته حضور مردم در صحنه است که انقلاب بعد از 45 سال با وجود همه توطئه ها و دشمنی های متعدد که هر کدام برای ساقط کردن هر کشوری کافی بود مقاومت کرد.

وی تاکید کرد: تبریک هفته نیروی انتظامی تعارف نیست چرا که حفاظت از امنیت و آرامش طی 45 سال گذشته با سربلندی انجام شده است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه امنیت امروز ایران در هیچ کدام از کشورهای منطقه غرب آسیا وجود ندارد، افزود: این نظم و امنیت بی نظیر دلخوشی ما است که در بین کشورهای پیرامون ما وجود ندارد و در واقع ایران جزیره ثبات محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم، مهم ترین سرمایه نیروی انتظامی است

اعتماد مردم، مهم ترین سرمایه نیروی انتظامی است