مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 21:402023-10-10فرهنگي

از یک اکران جدید تا اشک های یک موسیقیدان


اعلام ساعت تشییع پیکر آتیلا پسیانی، اکران یک فیلم جدید، نمایش 15 فیلم ایرانی در جشنواره اندونزی، اشک های یک موسیقیدان از وزنه برداری ایرانی ها در هانگژو، - تصویب طرح پیشنهادی حائل تئاترشهر در میراث فرهنگی، وضعیت سعید پیردوست بعد از ترخیص و بیانیه چند تشکل صنفی هنری درباره لایحه برنامه هفتم توسعه از اخبار فرهنگی هنری 18 مهرماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز سه شنبه 18 مهرماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده می شود.

اکران اخت الرضا در خبری هم اعلام شد که فیلم کوتاه ایرانی برگزیده جشنواره تاکومای آمریکا شد همچنین فیلم کوتاه دانه سیاه به نویسندگی مشترک امیرهومان خسروانی و امیر نجفی با تهیه کنندگی مجید برزگر و کارگردانی امیرهومان خسروانی در پی حضورش در جشنواره های جهانی موفق شد جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی جشنواره بین المللی تاکومای آمریکا را از آن خود کند.

نمایش 15 فیلم ایرانی در جشنواره کشور اندونزی ضمن این که جشنواره فیلم مدنی جاکارتا در کشور اندونزی امسال 15 فیلم ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داده است.

نمایشی با بازی شهره سلطانی و حقایقی درباره سگ ها و گربه ها در مجموعه تئاترشهر نوشته محمد منعم و کارگردانی محمدهادی عطایی از روز پنجشنبه 20 مهرماه در سالن سایه مجموعه تئاترشهر به صحنه می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از یک اکران جدید تا اشک های یک موسیقیدان

از یک اکران جدید تا اشک های یک موسیقیدان