مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-13فرهنگي

23 نمایش خیابانی 21 مهر ماه در لاهیجان اجرا می شود


بیست و سه اثر نمایشی در سومین روز از برگزاری دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی «شهروند» لاهیچان پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

- ایسنا/گیلان بیست و سه اثر نمایشی در سومین روز از برگزاری دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی شهروند لاهیچان پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، جمعه بیست و یکم مهرماه و در سومین روز از برگزاری دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بیست و سه اثر نمایشی از شهرهای مختلف کشور در اماکن مختلف شهر لاهیجان اجرا می شوند.

براساس اعلام دبیر خاته جشنواره، برنامه های روز سوم جشنواره به ترتیب زیر اعلام شده است.

* پارک بعثت : ساعت 16 نمایش شصت به نویسندگی و کارگردانی رضا ملکی از اصفهان ساعت16:30 نمایش خیلی دور خیلی نزدیک به کارگردانی مسعود کردی از بروجرد ساعت 17 نمایش چند بطری آب برای مراسم تدفین پدر به نویسندگی و کارگردانی کیانوش احمدی از تهران ساعت 17:30 نمایش بود و نبود به نویسندگی و کارگردانی محمد قدیمی از تهران ساعت 18:30 نمایش پیوند کوالانسی به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حیدری از خمینی شهر ساعت 19 نمایش انفال به نویسندگی و کارگردانی کژال راستین از مریوان ساعت 19:30 نمایش سه دلقک و نصفی به نویسندگی آرزو علیپور و کارگردانی امیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 نمایش خیابانی 21 مهر ماه در لاهیجان اجرا می شود

23 نمایش خیابانی 21 مهر ماه در لاهیجان اجرا می شود