مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 21:052023-10-11ورزشي

استقبال پرشور آملی ها از دارنده 2 مدال کشتی آزاد جهان و آسیا


مردم ورزش دوست آمل به گرمی از محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان و عنوان دار طلایی رقابت های آسیایی گوانگژو استقبال کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مردم ورزش دوست آمل عصر امروز به گرمی از محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان و عنوان دار طلایی رقابت های آسیایی گوانگژو استقبال کردند.

محمدهادی ساروی کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران پس از افتخارآفرینی در رویدادهای جهانی و آسیایی شامگاه چهارشنبه با استقبال پرشور ورزش دوستان، ورزشکاران، پیشکسوتان و خانواده ورزش این شهرستان به زادگاهش بازگشت.

این کشتی گیر نام آشنای کشور با کسب مدال برنز در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان به میزبانی شهر بلگراد کشور صربستان توانست سهمیه المپیک آینده را کسب کند و در وزن 97 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو چین با شکست رقبای خود به مدال ارزشمند طلا دست پیدا کرد و پرچم سه رنگ کشورمان را در قاره کهن به اهتزاز درآورد.

استقبال مدال آور آملی کشتی فرنگی از میدان علویان با استقبال پرشور مردم آغاز شده و پس از کارناوال خودرویی و جشن عمومی در خیابان های اصلی و معابر این شهرستان، در زادگاهش روستای دارکلا بخش مرکزی به جمع گرم خانواده، بستگان و دوستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال پرشور آملی ها از دارنده 2 مدال کشتی آزاد جهان و آسیا

استقبال پرشور آملی ها از دارنده 2 مدال کشتی آزاد جهان و آسیا