مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-07ورزشي

هیات مدیره مخالف استعفای پورموسوی است/از مردم خوزستان عذرخواهی می کنم


سرپرست باشگاه استقلال خوزستان گفت: استعفای پورموسوی به خاطر بزرگی او است و در واقع می خواست دست مسئولان باشگاه را برای تصمیم گیری باز بگذارد اما نظر ما ادامه این همکاری است.

- ایسنا/خوزستان سرپرست باشگاه استقلال خوزستان گفت: استعفای پورموسوی به خاطر بزرگی او است و در واقع می خواست دست مسئولان باشگاه را برای تصمیم گیری باز بگذارد اما نظر ما ادامه این همکاری است.

امیدعلی نجفی در گفت و گو با ایسنا، در واکنش به استعفای پورموسوی، اظهار کرد: همه کارشناسان اذعان دارند که استقلال خوزستان در دیدار با پیکان از نظر فنی بر بازی غالب بود و توانست موقعیت های زیادی خلق کند اما متاسفانه مثل بازی های قبل در زدن ضربات آخر موفق نبودیم.

البته من خیلی به خودم اجازه نمی دهم که از نظر فنی اظهارنظر داشته باشم اما این گفته ها به نقل از کارشناسان محترم و صاحب نظران است.

به هر حال بعد از دیدار با پیکان آقای پورموسوی مانند هواداران از نتیجه ناراحت بودند و استعفا دادند.

پورموسوی با استعفا خواست دست باشگاه را باز بگذارد وی ادامه داد: به نظر من این استعفا به خاطر بزرگی آقای پورموسوی بود و بر اساس اخلاق محوری که همیشه نسبت به تیم دارد در واقع می خواست دست مسئولان باشگاه را برای تصمیم گیری باز بگذارد که من همان شب اعلام کردم با این استعفا مخالف هستم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات مدیره مخالف استعفای پورموسوی است/از مردم خوزستان عذرخواهی می کنم

هیات مدیره مخالف استعفای پورموسوی است/از مردم خوزستان عذرخواهی می کنم