مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 16:302023-09-23سياسي

الحاق اسکادران جنگنده کوثر به نیروی هوایی ارتش در آینده


هواپیما های ما متعلق به نسل سوم هستند، اما با تغییراتی که دانشمندان نیروی هوایی روی آن ها انجام دادند، این هواپیما ها به روز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه در آینده یک اسکادران جنگنده کوثر به نیروی هوایی ارتش ملحق خواهد شد، گفت: آمادگی این را داریم تا در آینده دانشجویان خلبانی از خارج کشور داشته باشیم.

امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز (1 مهر) همزمان با سالگرد عملیات کمان 99 و هفته گرامیداشت دفاع مقدس در برنامه زنده صبح بخیر ایران از پایگاه هوایی شهید لشگری با اشاره به سالروز عملیات کمان 99 گفت: در این عملیات بیش از 300 فروند هواپیما به پرواز در آمد و 140 فروند هواپیما وارد خاک عراق شدند و اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دادند.

همچنین در عملیات الولید (اچ 3) تیزپروازان نیروی هوایی ارتش با سه بار سوخت گیری پایگاه های عراق را در غربی ترین نقطه این کشور هدف قرار دارند و بیش از 60 فروند هواپیما های دشمن روی زمین از بین رفت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: همچنین نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس عملیاتی علیه نیروی دریایی صدام انجام داد و باعث شد تا پایان جنگ دیگر نیروی دریایی صدام پا نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق اسکادران جنگنده کوثر به نیروی هوایی ارتش در آینده

الحاق اسکادران جنگنده کوثر به نیروی هوایی ارتش در آینده