مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-18ورزشي

نمایندگان ادیان الهی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند


نمایندگان ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کردند: جهانیان فارغ از منافع و حسابگری ها وظیفه انسانی خود را به فراموشی نسپارند.

- نمایندگان ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کردند: جهانیان فارغ از منافع و حسابگری ها وظیفه انسانی خود را به فراموشی نسپارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز بیانیه جوامع ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی را به شرح زیر قرائت کرد: به نام خداوند یکتا و بی همتا تاریخ بشری به عبارتی تاریخ ظلم، سلطه جویی و همزمان تاریخ ظلم ستیزی، آزادگی و حق طلبی بوده است.

یکی از بارزترین جلوه های این ویژگی ها که از قرن بیستم و قرن جاری شاهد آن بوده ایم ظلم رژیم جعلی به نام رژیم صهیونیستی در قالب اشغالگری، کشتار و نسل کشی و ستمگری از یکسو و مبارزه با آزادی خواهی ملت مظلوم فلسطین برای زیست انسانی در سرزمین تاریخی و آبا و اجدادی خود از سوی دیگر است.

از سوی دیگر روند اشغالگری و محاصره و آپارتایدی که رژیم مبتنی بر وحشت صهیونیستی طی دهه ها در فلسطین، کرانه باختری و غزه ایجاد کرده آن چنان که آنها و استکبار حامی آنها را روسیاه کرده که اسراییل را در کنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان ادیان الهی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

نمایندگان ادیان الهی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند