مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 15:302023-09-24سياسي

آموزش وپرورش محور همه تحولات و پرچمدار تعلیم وتربیت کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علیرضا عبدی، معاون وزیر آموزش وپرورش و رییس سازمان نهضت سواد آموزی در سفر به استان کهگیلویه وبویراحمد در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، - ازهمه تلاشهای صورت گرفته درپروژه مهر برای بازگشایی باشکوه مدارس در سطح  شهرستانها ومناطق  تقدیر وتشکر کرد و گفت: دشمن روی مدارس تمرکز کرده تا جریان تعلیم و تربیت نیروی توانمند ،خلاق و اندیشمند در عرصه های مختلف در کشور شکل نگیرد.

  عبدی گفت: نظام سلطه دنبال فراموشی ایران و هویت زدایی است که همه باید مراقب باشیم و در آموزش کیفی و تربیت دینی دانش آموزان تلاش مضاعفی داشته باشیم.

معاون وزیر آموزش وپرورش و رییس سازمان نهضت سواد آموزی در ادامه نهضت سواد آموزی را تنها نظام آموزشی غیر رسمی در کشور برای آموزش سواد در جامعه عنوان کرد وگفت: با توجه به فرمایشات ریاست جمهوری در جلسه هیات دولت و رویکرد وزیر آموزش وپرورش، نهضت سواد آموزی در کشور با ماموریتهای جدید تقویت خواهد شد.

  مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمدافزود: در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور معاون وزیر آموزش وپرورش جهت بازگشایی مدارس در سطح استان گفت: خوشبختانه با اقدمات خوب انجام شده شاهد بازگشایی  مهری ماندگار برای دانش آموزان بودیم و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش وپرورش محور همه تحولات و پرچمدار تعلیم وتربیت کشور است

آموزش وپرورش محور همه تحولات و پرچمدار تعلیم وتربیت کشور است