مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-10سياسي

نقش قضات در برقراری عدالت و اجرای صحیح قوانین در جامعه


رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران گفت: پرچم دار اجرای عدالت در نظام اسلامی قضات و همکارانی هستند که هرکدام به عنوان متولیان و تصمیم گیرندگان مسائل قضایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، ربیع اله قربانی در حاشیه بازدید از مجتمع قضایی شهید قدوسی در جمع قضات، با اشاره به حجم کار سنگین و عدم تناسب نیرو اعم از قضایی و اداری در محاکم تهران، راه برون رفت از این معضل را، جذب کارآموزان قضایی آموزش دیده دانست و گفت: در محاکم حقوقی حجم مسائل و مشکلات موجود بیشتر از محاکم کیفری است.

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران بیان کرد: زیبایی کار ما در دستگاه قضایی و هر خدمتگزار در نظام اسلامی این است که نگاه مان تکلیفی و به قصد رضای خدا جهت خدمت به مردم باشد که در این صورت، ماندگار و جاودان خواهد بود.

این نوع نگاه قطعاً روحیه خستگی ناپذیری همکاران را تقویت خواهد کرد.

وی ادامه داد: افتخاری بزرگ برای همه قضات است که در دستگاهی خدمت می کنند که دانش و علم خود را جهت تحقق بالاترین و مقدس ترین ارزش انسانی و پیام وحی که عدالت است، به کار می گیرند.

  رییس کل محاکم تهران گفت: پرچم دار اجرای عدالت در نظام اسلامی قضات و همکارانی هستند که هرکدام به عنوان متولیان و تصمیم گیرندگان مسائل قضایی عمیقاً نقشی مهم و اساسی در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش قضات در برقراری عدالت و اجرای صحیح قوانین در جامعه

نقش قضات در برقراری عدالت و اجرای صحیح قوانین در جامعه