مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-22اقتصادي

تقسیم سود 188 ریالی به ازای هر سهم/ شستا در افق 1414؛ پیشران، هوشمند و چابک


مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به سی و یکم خرداد ماه 1402 و مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشستا رسانه، مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به 31 خرداد ماه 1402 شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با حضور حدود 90 درصد از سهام داران برگزار شد.

در ابتدای این مجمع عمومی عادی سالیانه ، ابراهیم بازیان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین هلدینگ چندرشته ای بورسی ایران، در چارچوب چشم انداز و استراتژی های خود، استمرار و افزایش سودآوری و ارزش آفرینی بلندمدت برای تمامی ذینفعان خود را هدف گذاری نموده است.

وی ادامه داد: ما مفتخریم تا ارزش دارایی بیمه شدگان را حفظ کنیم و با سرمایه گذاری هوشمندانه و بدون مرز، ثروت صاحبان سهام را با رعایت اصول و ارزش ها حداکثر سازیم و محل اتکا سازمان تأمین اجتماعی برای ایفای تعهداتش باشیم.

بازیان با اشاره به چشم انداز شستا اظهارداشت: با اتکال به قدرت لایزال الهی و در پرتو تلاش و کوشش مبتنی بر اندیشه همگی ووی تشریح کرد: پیشران به آن معنا که تأثیرگذار بر روندها، رویدادها و اقدام ها که آینده ی متمایزی پدید می آورد و نقش کشنده (لکوموتیو) را در اقتصاد ایفا کرده و حرکت تحولی آن باعث حرکت کل اقتصاد کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیم سود 188 ریالی به ازای هر سهم/ شستا در افق 1414؛ پیشران، هوشمند و چابک

تقسیم سود 188 ریالی به ازای هر سهم/ شستا در افق 1414؛ پیشران، هوشمند و چابک