مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-21اقتصادي

نو نوار شدن ناوگان اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد با اختصاص 17 آمبولانس جدید


سرپرست اورژانس 115 کهگیلویه وبویراحمد گفت: 17 دستگاه آمبولانس به استان اختصاص یافت که از این تعداد یک آمبولانس بنز و یک تویوتا کمک دار تا هفته آینده به استان ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل توپوگرافی خاص، کوهستانی بودن، پراکندگی مناطق روستایی و جاده های صعب العبور نیازمند ناوگان اورژانس با کمیت و کیفیت بالا است.

پیش از این بارها مسئولان اورژانس از قدیمی بودن دستگاه های آمبولانس ابراز نارضایتی کرده بودند.

اما خبر خوب این است که حدود 600 آمبولانس شش سیلندر قرار است تا پایان سال وارد کشور شود، این آمبولانس ها توزیع و تخصیص یافته اند و تا آخر امسال به ناوگان اورژانس کشور اضافه می شوند که از این تعداد 10 آمبولانس سهم کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

اما با رایزنی هایی که سرپرست اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد با سازمان اورژانس کشور، معاونت توسعه وزارت بهداشت و دیگر مسئولان کشوری انجام داده، پنج دستگاه آمبولانس به آمبولانس های تخصیصی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرده است.

  یکی دیگر از معضلات این استان تردد تبعه افغان از مسیرهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد است که بر اساس گفته های مسوولان استانی 70 درصد تصادفات منجر به فوت مربوط به تبعه های افغانی است، لذا این استان نیازمند تجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نو نوار شدن ناوگان اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد با اختصاص 17 آمبولانس جدید

نو نوار شدن ناوگان اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد با اختصاص 17 آمبولانس جدید