مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 12:582023-10-03سياسي

27 هزار هکتار باغ انگور مدرن و سنتی در تاکستان وجود دارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 27 هزار هکتار باغ انگور مدرن و سنتی در تاکستان وجود دارد که در کل کشور مشهور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تاکستان، محمد حسین عطایی در بیست و ششمین جشنواره انگور تاکستان که با حضور آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان، علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری قزوین، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس  شورای اسلامی، سید جمال حسینی فرماندار تاکستان، مسوولین شهرستانی، باغداران و کشاورزان منطقه همراه بود، اظهار کرد: در دهه 40 کشاورزی مدرن برای اولین در دشت قزوین شروع شد و بنابراین در فرهنگ کشاورزی کشور موقعیت و کشاورزی مدرن استان قزوین  بایستی باقی و سرلوحه برنامه ریزی مسوولین قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی می تواند محور توسعه استان باشد، افزود: اولین طرح های تجمیعی و یکپارچه سازی آبی در باغات  شهرستان تاکستان انجام شده که اجرای این نوع طرح نشان از روحیه جمعی و همچنین مشارکت در امور را دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تاکید کرد: باغات مدرن انگور در منطقه تاکستان می تواند محور توسعه باشد بنابراین بایستی از این پتانسیل به خوبی بهره برد.

عطایی اضافه کرد: 27 هزار هکتار باغ انگور مدرن و سنتی در تاکستان وجود دارد که در کل کشور مشهور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 هزار هکتار باغ انگور مدرن و سنتی در تاکستان وجود دارد

27 هزار هکتار باغ انگور مدرن و سنتی در تاکستان وجود دارد