مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-12اقتصادي

ناوگان راهداری آذربایجان غربی نیازمند نوسازی ماشین آلات زمستانی است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، خرید و نوسازی ماشین آلات زمستانی را نیازهای ناوگان راهداری استان عنوان کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، خرید و نوسازی ماشین آلات زمستانی را نیازهای ناوگان راهداری استان عنوان کرد.

ایرج دست نشان در گفت و گو با ایسنا افزود: نزدیک به 600 دستگاه ماشین آلات راهداری در آذربایجان غربی وجود دارد که بیش از 30 درصد این خودروها فرسوده شده و توانایی عملیات راهداری زمستانی را ندارند که نیازمند توجه ویژه مقام عالی و مجموعه تیم مدیریتی استان به این امر است.

وی با بیان اینکه تعامل بین دستگاهی شرط اصلی موفقیت در راهداری زمستانی است، اضافه کرد: در حال حاضر شاهد اجرای عملیات ایمن سازی در گردنه قوشچی در راستای ایمن سازی این مسیر ارتباطی هستیم اما تعریض این گردنه در گام بعدی مورد هدف است تا جان و مال مردم مورد صیانت قرار بگیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بابیان اینکه با آمادگی کامل به استقبال راهداری زمستانی می رویم، افزود: با توجه به در پیش بودن فصل بارش و زمستان و هم چنین پیش بینی افزایش بارش ها در استان، روسای ادارات با ترسیم برنامه راهداری و اولویت بندی مسیرها و با آمادگی کامل به استقبال این فصول بارشی در سال بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان راهداری آذربایجان غربی نیازمند نوسازی ماشین آلات زمستانی است

ناوگان راهداری آذربایجان غربی نیازمند نوسازی ماشین آلات زمستانی است