مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 19:552023-09-25ورزشي

تکذیب ارقام کذایی بودجه بسکتبال گرگان/ به دنبال سکوی آسیایی هستیم


شهردار گرگان با بیان اینکه در آستانه آغاز دو لیگ بسکتبال آسیا و برتر کشور قرار داریم، گفت: تیم به گونه ای بسته شده تا بر سکوی آسیا بایستد.

- ایسنا/گلستان شهردار گرگان با بیان اینکه در آستانه آغاز دو لیگ بسکتبال آسیا و برتر کشور قرار داریم، گفت: تیم به گونه ای بسته شده تا بر سکوی آسیا بایستد.

سید محمدرضا سیدالنگی عصر امروز، دوشنبه 3 مهرماه 1402 با حضور سالن قابوس گرگان و بازدید از چگونگی آماده سازی تیم بسکتبال شهرداری پیش از آغاز سوپرلیگ باشگاه های غرب آسیا و لیگ برتر باشگاه های کشور، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این حق طبیعی شهروندان و هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان است که از آخرین وضعیت این تیم مطلع شوند و ما هم ملزم به ارائه گزارش به آنان هستیم.

وی با بیان اینکه برای این تیم در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر رقم بودجه سال جاری مطرح و پس از جمع بندی مصوب شده است، ادامه داد: نماینده استان گلستان سه سال پیاپی سکوی قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص داده و انتظارات را بالا برده و به همین منظور باید تیمی در اوج برای کسب سکوی آسیایی بسته می شد.

شهردار گرگان با تأکید بر اینکه فصل جدید بازی های آسیایی زودتر از موعد برگزار می شود، افزود: نخستین دیدار شهرداری گرگان 26 مهرماه با نماینده کشور لبنان برگزار می شود و همین مسأله خیلی مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب ارقام کذایی بودجه بسکتبال گرگان/ به دنبال سکوی آسیایی هستیم

تکذیب ارقام کذایی بودجه بسکتبال گرگان/ به دنبال سکوی آسیایی هستیم