مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 21:302023-10-14اجتماعي

روستاهای در معرض خطر سیل در لرستان جابجا شوند


روستاهای در معرض خطر سیل در استان جابجا شوند و برای اسکان آن ها اقدامات لازم صورت گیرد.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: روستاهای در معرض خطر سیل در استان جابجا شوند و برای اسکان آن ها اقدامات لازم صورت گیرد.

فرهاد زیویار امروز، 22 مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل پاییز، به احتمال زیاد در نیمه دوم آبان ماه با بارندگی های بالاتر از حد نرمال مواجه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: بارش و نزولات جوی موهبت الهی است اما برای مدیریت آن نیاز است هماهنگی ها لازم با دستگاه های عضو ستاد بحران انجام و بسترسازی ها انجام تا از این فرصت استفاده کنیم و خسارتی ایجاد نشود.

استاندار لرستان تاکید کرد: جابجایی یکی دو روستا در استان که در معرض خطر سیل، تهدید و خسارت هستند انجام و دستگاه های اجرایی برای جابجایی و اسکان آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

زیویار بیان کرد: دستگاه های خدمات رسان حق ندارند قطع انرژی و مسدود کردن حساب ها را انجام دهند و ستاد بحران استان هماهنگ باشند تا خدشه ای در خدمات رسانی به مردم وارد نشود.

وی در ادامه خصوص مجوز امهال تسهیلات برای بخش کشاورزی در لرستان گفت: 171 میلیارد تومان برای این بخش تخصیص داده شده که مربوط به سیل 98 است، تا علاوه بر بخشودگی سودو جرائم تسهیلات، امهال تسهیلات نیزشامل حال کشاورزان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای در معرض خطر سیل در لرستان جابجا شوند

روستاهای در معرض خطر سیل در لرستان جابجا شوند