مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:552023-09-28اقتصادي

تعدیل قیمت مسکن در قزوین با ساخت وساز در عظیمیه


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به اینکه استاندار قزوین در جلسات متعدد با رییس جمهور بارها مشکلات زمین های عظیمیه را مطرح کرده است، - گفت: قیمت مسکن در قزوین با آغاز ساخت وساز در این اراضی تعدیل خواهد شد.

مهدی رجحانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت زمین های عظیمیه، اظهار کرد: عده ای از مردم قزوین در منطقه موسوم به عظیمیه که داخل محدوده شهر قزوین است، حدود 30 سال پیش زمین خریده اند تا صاحب خانه شوند اما به دلیل فقدان زیر ساخت ها این موضوع امکان پذیر نشده و سال هاست منتظر حل مشکل هستند.

وی گفت: موضوع زمین های عظیمیه در طول سال ها با استقرار دولت های مختلف حل نشد تا اینکه در دولت سیزدهم عزمی شکل گرفت تا مشکلات مردم در تعاونی های مسکن حل شود؛ به همین دلیل حل مشکلات تعاونی های مختلفی مانند شهرک اندیشه، شهرک دانش، فرهنگیان، اسماعیل آباد، جانبازان، باورس و عظیمیه در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول با بیان اینکه مشکلات برخی از این تعاونی ها در استان طی 2 سال اخیر حل شد، بیان کرد: عظیمیه یکی از مهمترین تعاونی هایی است که اثرات ویژه ای در فرآیند ساخت و تعدیل قیمت مسکن دارد، بنابراین از ابتدا مورد توجه قرار گرفت و در سفر رییس جمهور به قزوین این موضوع مطرح و در زمستان سال گذشته موفق شدیم سخت ترین بخش کار یع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدیل قیمت مسکن در قزوین با ساخت وساز در عظیمیه

تعدیل قیمت مسکن در قزوین با ساخت وساز در عظیمیه