مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 08:402023-09-27سياسي

نشانه گرفتن اصول اعتقادی از برنامه ریزی های دشمنان است


رییس پلیس پیشگیری فراجا شهرستان نیشابور گفت: نشانه گرفتن اصول اعتقادی و سست نمودن کانون گرم خانواده به ویژه جوانان از جمله برنامه ریزی های دشمنان است که نهاد خانواده را هدف خود قرار دادند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس پلیس پیشگیری فراجا شهرستان نیشابور گفت: نشانه گرفتن اصول اعتقادی و سست نمودن کانون گرم خانواده به ویژه جوانان از جمله برنامه ریزی های دشمنان است که نهاد خانواده را هدف خود قرار دادند.

سرهنگ حاجی بیگلو سه شنبه شب چهارم مهرماه، در همایش آموزشی آشنایی با اصول امنیتی، حفاظتی و خود مراقبتی ویژه شوراهای اسلامی، دهیاران و فرمانده پایگاه های بسیج که در سالن اجتماعات شهید پاسبان شهر چکنه برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: امنیت و سلامت دو مقوله مهم مورد توجه مسئولان هر حکومت است.

وی با اشاره به شهدای امنیت ناجا و هنجارشکنی های برخی ناآگاهان اجتماعی عنوان کرد: نظام خانواده اسلامی بر مبنای اعتقادات و توجه به اصل پایداری و استحکام آن استوار است.

این مسئول انتظامی ادامه داد: تهاجم فرهنگی و نشانه گرفتن اصول اعتقادی و سست نمودن کانون گرم خانواده به ویژه جوانان از جمله برنامه ریزی های دشمنان است که نهاد خانواده را هدف خود دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه گرفتن اصول اعتقادی از برنامه ریزی های دشمنان است

نشانه گرفتن اصول اعتقادی از برنامه ریزی های دشمنان است