مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:452023-09-26بين الملل

فشار علیه قانون گذاران آمریکایی برای خودداری از ارائه کمک های نظامی به مصر


قانون گذاران آمریکایی پس از اتهامات علیه رییس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا مبنی بر دریافت رشوه از دولت مصر برای اعمال نفوذ در سیاست های واشنگتن در راستای منافع مصر تحت فشار قرار گرفته اند تا از تخصیص چند صد میلیون دلار کمک های نظامی به مصر خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه گاردین در پی اتهامات فسادی که علیه باب منندز، سناتور آمریکایی مطرح شده است و یکی از آن ها کمک غیرقانونی به دولت مصر می باشد، فرصت را برای اعمال فشار بیشتر علیه قانون گذاران آمریکایی به منظور امتناع از کمک های نظامی به مصر فراهم ساخته است.

منندز، جمعه گذشته و پس از مطرح شدن اتهاماتی مفصل علیه او توسط دادگاه منطقه ای آمریکا در جنوب نیویورک، به طور موقت از سمت خود به عنوان رییس کمیته روابط خارجی سنا کناره گیری کرد.

این اتهامات شامل پذیرفتن صدها هزار دلار پول، شمش های طلا، پرداخت وام مسکن و هدایایی از جمله یک خودروی لوکس به عنوان رشوه برای استفاده از نفوذ خود و عمل کردن خلاف وظایفش به گونه ای بوده است که به سود دولت مصر باشد.

منندز بارهای هرگونه خطاکاری را تکذیب کرده و گفته است کسانی که به عدالت باور دارند، تا زمانی که خطایی ثابت نشود، به بی گناهی باور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار علیه قانون گذاران آمریکایی برای خودداری از ارائه کمک های نظامی به مصر

فشار علیه قانون گذاران آمریکایی برای خودداری از ارائه کمک های نظامی به مصر