مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 18:252023-09-28سياسي

راهبرد اصلی دشمن ایجاد شکاف بین اقوام و مذاهب در کشور است


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: راهبرد اصلی و مهم دشمن در ایران، ایجاد شکاف و انشقاق بین اقوام و مذاهب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سردار حسین معروفی، عصر امروز در دیدار با نخبگان شهرستان گنبدکاووس، اظهارکرد: وحدت مرکز ثقل جهان اسلام است و امام راحل و رهبر معظم انقلاب با اندیشه بلند و دوراندیش خود برای ایجاد وحدت در جهان اسلام تلاش کردند و امروز ایران به عنوان ام القری وحدت در جهان اسلامی شناخته شده است.

  وی با اشاره به اینکه سه مولفه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهم داشت تصریح کرد: سه مولفه ایمان واقعی، وحدت واقعی  و مدیریت صحیح و اسلامی رهبر امامین انقلاب در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش موثری داشت و این عوامل باعث عزت،شرافت و قدرت ما در منطقه شده است.

  معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: راهبرد اصلی دشمن در بیش از 40 سال، ایجاد شکاف و انشقاق بین اقوام و مذاهب مختلف در کشور است و دشمن ایمان دارد که با وجود وحدت و اتحاد بین اقوام و مذاهب نمی تواند توطئه ها و نقشه های خود را عملی کند.

  وی ادامه داد: اقوام و مذاهب مختلف در کشور، در همه عرصه ها، با وحدت و یکپارچگی در برابر دشمنان ایستادند و نتیجه این وحدت در کشور ، تولید قدرت، ایجاد آرامش و امنیت کامل در کشور شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد اصلی دشمن ایجاد شکاف بین اقوام و مذاهب در کشور است

راهبرد اصلی دشمن ایجاد شکاف بین اقوام و مذاهب در کشور است