مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-20بين الملل

برگزاری سوگواره سرود غزه در خمینی شهر


در محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی سوگواره سرود غزه با عنوان «غزه تنها نیست» در شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

-  به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، سوگواره سرود غزه با عنوان غزه تنها نیست در شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

در این سوگواره که با حضور بیش از 700 نفر از دختران جوان و نوجوان خمینی شهری در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد حاضران با سردادن شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

در این سوگواره نوجوانان با در دست داشتن پرچم های گروه های مختلف مقاومت و کشور فلسطین همبستگی و همدردی خود را با مردم فلسطین اعلام داشتند.

در سوگواره سرود غزه 30 تیم از گروه های سرود مساجد و پایگاه های بسیج خمینی شهر به دبیری خانه سرود شهرستان به رقابت پرداختند.

حر شیروی، معاون فرهنگی هنری سپاه خمینی شهر در حاشیه این سوگواره به خبرنگار فارس در خمینی شهر اظهار کرد: برای حمایت از کودکان و مردم مظلوم فلسطین این سوگواره با عنوان غزه تنها نیست با حضور 30 تیم با بیش از 600 متربی برگزار شد.

وی افزود: این سوگواره با همکاری و مشارکت سپاه، خانه سرود شهرستان، بسیج جامعه زنان، گروه فرهنگی هنری گلدسته با نظارت اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سوگواره سرود غزه در خمینی شهر

برگزاری سوگواره سرود غزه در خمینی شهر