مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 08:452023-09-27سياسي

ترویج فعالیت های کتابخوانی در روستاهای سمنان


ترویج فعالیت های کتابخوانی در روستاهای استان سمنان به عنوان یکی از برنامه های جدی فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، برنامه های تابستانه در کتابخانه عمومی شهید شهروی روستای لاسجرد به منظور غنی سازی اوقات فراغت جامعه هدف در محورهای مختلف ویژه کودکان و نوجوانان اجرا شد و به خط آخر رسید.

طاهره رهایی، مسؤول کتابخانه عمومی شهید شهروی روستای لاسجرد هدف از برگزاری این فعالیت ها را ترویج فرهنگ مطالعه، غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، توانمندسازی بانوان روستایی و حمایت از کسب وکارهای کوچک در روستا عنوان کرد.

وی گفت: در این کتابخانه، علاوه بر امانت کتاب، فعالیت های فرهنگی متنوعی ازجمله نشست های کتاب خوان، جمع خوانی، قصه گویی، کارگاه خلاقیت، کارگاه های آموزشی متنوع، کارگاه مشاوره و جشن ها و مراسم به مناسبت های مختلف برگزار می شود.

مسؤول کتابخانه عمومی شهید شهروی روستای لاسجرد  گفت: همواره سعی شده است تا کتابخانه به عنوان تنها پاتوق فرهنگی روستا در انجام فعالیت های متنوع فرهنگی مشارکت داشته باشد.

رهایی بیان کرد: کتابخانه های عمومی به عنوان یکی از شاخص های ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه مطرح هستند و می توانند نقش محرک در تقویت قوه تفکر و خلاقیت دانش آموزان را داشته باشند و در عصر اطلاعات آنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فعالیت های کتابخوانی در روستاهای سمنان

ترویج فعالیت های کتابخوانی در روستاهای سمنان