مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-17سياسي

نیازمند تصویب قانون برای مدیریت سگ های ولگرد و بدون صاحب هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا ابدالی در نخستین جلسه کارگروه «نحوه کنترل جمعیت سگ های بدون صاحب و گله دار» که با حضور نمایندگانی از دستگاه های مربوطه از جمله وزارت بهداشت، - مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نیازمند تصویب قانون برای مدیریت سگ های بدون صاحب هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا ابدالی در نخستین جلسه کارگروه نحوه کنترل جمعیت سگ های بدون صاحب و گله دار که با حضور نمایندگانی از دستگاه های مربوطه از جمله وزارت بهداشت، وزارت کشور، سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، گفت: در این جلسه انواع تهدیدات سگ های بدون صاحب و سگ های گله را بررسی کردیم.

این دسته سگ ها هم برای جوامع انسانی و مناطق مسکونی خطرآفرین هستند و هم می توانند برای محیط های طبیعی مشکل ساز شوند.

در محیط های طبیعی علاوه بر تهدید مستقیم حیات وحش، آمیزش هایی صورت می گیرد که در نتیجه آن گونه های هیبرید و دورگه در حیات وحش به وجود می آید که بسیار خطرناک هستند.

وی ادامه داد: بزرگترین مسئله ای که در جلسه همه بر آن تأکید کردند، نبود یک قانون مصوب بود که تکلیف همه دستگاه ها را در خصوص سگ ها مشخص کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تصویب قانون برای مدیریت سگ های ولگرد و بدون صاحب هستیم

نیازمند تصویب قانون برای مدیریت سگ های ولگرد و بدون صاحب هستیم