مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 22:002023-10-02اجتماعي

خراسان رضوی برترین استان کشور در ارائه تجربه ماندگار به زائران خواهد شد


مدیر گروه پژوهشی توسعه پایدار شهری و منطقه ای جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در رویکرد توسعه پایدار در افق 10 ساله یکی از برترین استان های کشور در ارائه تجربه ای ماندگار برای زائران و گردشگران خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر گروه پژوهشی توسعه پایدار شهری و منطقه ای جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در رویکرد توسعه پایدار در افق 10 ساله یکی از برترین استان های کشور در ارائه تجربه ای ماندگار برای زائران و گردشگران خواهد شد.

حسین آقاجانی امروز، 10 مهرماه، در نشست علمی تخصصی توسعه مسیر مبنای گردشگری که در محل پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به تدوین طرح راهبردی عملیاتی گردشگری خراسان رضوی توسط پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی اظهار کرد: در این طرح نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدها و توسعه گردشگری استان تدوین شده است.

وی ادامه داد: بر اساس بیانیه چشم انداز 1410، خراسان رضوی در این طرح با رویکرد توسعه پایدار در افق 10 ساله یکی از برترین استان های کشور در ارائه تجربه ای ماندگار برای زائران و گردشگران، افزایش کیفیت زندگی مجاوران و میزبانان، فراهم سازی ارزشی ممتاز برای سرمایه گذاران، بهبود فضای کسب و کار برای فعالان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و استقرار نظام مدیریت حرفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی برترین استان کشور در ارائه تجربه ماندگار به زائران خواهد شد

خراسان رضوی برترین استان کشور در ارائه تجربه ماندگار به زائران خواهد شد