مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-19سياسي

تجلی راهبردی مباحث علمی و نظامی در ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش نمایان است


تجلی راهبردی مباحث علمی و نظامی در ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نمایان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی ره نوشهر، با اشاره به شروع سال تحصیلی دانشجویان دریایی نوشهر، اظهار کرد: دانشگاه علوم دریایی نوشهر از دانشگاه های موثر و راهبردی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

وی افزود: وجود این دانشگاه مهم و استراتژیک در استان فرصت مغتنمی را برای استان ایجاد کرد تا بتواند نخبگان موثری را در حوزه نظامی و دریایی کشور ایجاد کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه ارتش جمهوری امروز یکی ار مقتدرترین ارتش های دنیا است که به دلیل اتصال مفاهیم عمیق اسلامی، قرآنی و دینی است، اضافه کرد: اگر افتخارات توسط نیروهای کسب می شود نشات گرفته از این مفهوم است که می تواند در آینده نظام اسلامی در سطح جهان که در آستانه و مقدمه آن هستیم و شما سربازان در حال آماده کردن بسترهای ظهور را فراهم می کنید.

حسینی پور تصریح کرد: شما علاوه بر اینکه دانشجو هستید و بعد از تحصیلات، وارد دانشگاه شدید که نه تنها به بهترین وجه علوم مختلف فنی، انسانی، فرهنگی و ادبی را می آموزید بلکه افتخار این را دارید به عنوان نیروی موثر در خدمت کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی راهبردی مباحث علمی و نظامی در ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش نمایان است

تجلی راهبردی مباحث علمی و نظامی در ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش نمایان است