مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 16:252023-09-26بين الملل

هرتزوگ بعد از درگیری های تل آویو: چطور به این وضعیت وحشتناک رسیدیم؟


رییس رژیم صهیونیستی با اظهار تأسف از درگیری های داخلی بین یهودیان ارتدکس و مخالفان کابینه «بنیامین نتانیاهو»، وضعیت تل آویو را «وحشتناک و تکان دهنده» توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه، 26 سپتامبر به درگیری ها و وقایع تکان دهنده در خیابان های سرزمین های اشغالی واکنش نشان داد؛ به ویژه درگیری هایی که بین طیفی از شهرک نشینان بر سر جدایی زنان از مردان در فضای عمومی هنگام برپایی مراسم روز غفران، مقدس ترین روز در سال عبری، رخ داد.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه آی24 ، هرتزوگ طی سخنرانی در مراسم یادبود رسمی پنجاهمین سالگرد جنگ روز غفران صهیونیست ها گفت: در این زمان خاص، ما باید از گذشته درس بگیریم و به خوبی درک کنیم که تهدید داخلی، شدیدترین و خطرناک ترین تهدید برای اسراییل است.

رییس رژیم اشغالگر ادامه داد: همین دیروز، در میانه روز مقدس، دقیقاً پنجاه سال پس از شروع جنگ و در اولین شهر عبری، نمونه ای تکان دهنده و دردناک را دیدیم؛ از اینکه چگونه درگیری داخلی در درون ما تشدید می شود و به مرز خود می رسد.

هرتزوگ افزود: چطور به این وضعیت وحشتناک رسیدیم؟ چگونه برادران بعد از پنجاه سال جنگ تلخ، در دو سنگر مقابل هم ایستادند؟ کسانی که به آتش این درگیری ها اضافه می کنند، تهدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرتزوگ بعد از درگیری های تل آویو: چطور به این وضعیت وحشتناک رسیدیم؟

هرتزوگ بعد از درگیری های تل آویو: چطور به این وضعیت وحشتناک رسیدیم؟