مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 09:312023-10-19سياسي

جنایت بیمارستان المعمدانی باید «جنایت قرن» نام گذاری شود


حجت الاسلام حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن محکومیت کودک کشی های رژیم منحوس صهیونیست اظهار کرد: این روزها بعد از حماسه بزرگی که مقاومت فلسطین خلق کرده اند و آن شکست را به استکبار جهانی و صهیونیست جنایتکار تحمیل کردند شاهد یک جنایات غیرقابل تصوری هستیم.

وقتی که کمر رژیم صهیونیستی در میدان رویارویی با فرزندان مقاومت فلسطین شکست، حالا دارد انتقام می گیرد از مردم بی دفاع، آن هم در یک منطقه ای که با تراکم جمعیتی بالا در غزه هست.

وی افزود: البته رژیم صهیونیستی در خصوص ظلم به مردم بی دفاع، سابقه دار هستند و به هر مناسبتی به سراغ مردم مظلوم غزه می رفتند که در یک زندان بزرگ با آن تراکم جمعیتی قرار دارند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: از سال 2008 تا به الآن بیش از 140 هزار نفر از این مردم مظلوم را به شهادت رساندند که شاید بیش از 30 هزار نفر آن ها از کودکان مظلوم غزه بودند که نشان می دهد این جنایات مستمر بوده است؛ اما در این چند روز اخیر مردم مظلوم غزه با یک درنده خویی متفاوتی دارند مواجه می شوند که نشان دهنده اوج استیصال دشمن است و این کار هیچ نوع قدرت نمایی برای رژیم صهیونیست محسوب نمی شود و درواقع اوج ضعفشان را نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت بیمارستان المعمدانی باید «جنایت قرن» نام گذاری شود

جنایت بیمارستان المعمدانی باید «جنایت قرن» نام گذاری شود