مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-08اقتصادي

معاون وزیر ارتباطات: ناوگان پست نوسازی می شود


مدیرعامل شرکت ملی پست و معاون وزیر ارتباطات گفت: با هدف نوسازی ناوگان پست تعداد 100 ماشین، کامیون، کامیونت و ون خریداری شده و طی روزهای آینده رونمایی خواهد شد.

- محمود لیایی، مدیرعامل شرکت ملی پست در نشست خبری که امروز 16 مهر ماه به مناسبت روز جهانی پست برگزار شد، با بیان اینکه وزارت ارتباطات سه تکلیف اصلی را به عهده شرکت ملی پست گذاشته است، اظهار کرد: اولین تکلیف محوله از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رفع دغدغه معیشتی همکاران نامه رسان است، که در این زمینه اقداماتی همچون ارائه حق مسکن و خدمات رفاهی و همچنین افزایش 20درصدی حقوق نامه رسان ها بوده است.

لیایی درخصوص دومین وظیفه ابلاغی افزود: تحول دیجیتال جزو وظایفی بود که به شرکت ملی پست محول شد و اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داد، امروز می توانیم ادعا کنیم که در این زمینه نسبت به همه ی بخش های دولتی پیشرو هستیم.

در همین راستا هم برای 117 نفر از مدیران ارشد این سازمان دوره های آموزش دیجیتال برگزاری شده است؛ همچنین، در حال تدوین سند تحول دیجیتال هستیم که در صورت تصویب اولین سازمانی خواهیم بود که سند خود را در راستای برنامه ی هفتم توسعه آماده کرده و به نوعی از برنامه هفتم توسعه جلوتر خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر ارتباطات: ناوگان پست نوسازی می شود

معاون وزیر ارتباطات: ناوگان پست نوسازی می شود