مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-19سياسي

آیت الله فرحانی: فرزندان حاج قاسم شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را رقم زدند


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فرزندان حاج قاسم شکست اطلاعاتی این رژیم غاصب را رقم زدند و اقتدار و ولایت مداری تربیت شدگان معنوی حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب را نشان دادند.

- آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حمایت مردم خوزستان از طوفان الاقصی اظهار کرد: خدا را شاکریم که برکات تربیت معنوی ولایت روز به روز بیشتر در جهان اسلام به ثمر می نشیند.

  وی با اشاره به ارتباط تربیتی نسل جوان در تمامی برهه های انقلاب اسلامی با منویات بنیانگذار انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مجاهدت ها و فداکاری های جوانان در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم از نشانه های چنین تربیت معنوی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اقتداری که امروز توسط فرزندان معنوی ولایت از شیعه و سنی در دنیا به منصه ی ظهور رسیده است نشان دهنده ی آثار و برکات این مدل تربیت معنوی است که در انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

فرحانی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: همانطور که حضرت آقا فرمودند این طوفان تابلوی مثبتی است که انقلاب اسلامی برای نجات مسلمانان از ظلم و ستم به نمایش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فرحانی: فرزندان حاج قاسم شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را رقم زدند

آیت الله فرحانی: فرزندان حاج قاسم شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را رقم زدند