مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 16:402023-09-25سياسي

سن امید به زندگی به 75 سال رسید


رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی از بررسی برای نهایی شدن «سند جامع مدیریت خطر حوادث و سوانح در نظام سلامت»، «سند مداخلات ویژه سلامت و ایمنی ترافیک» و «سند تغییر اقلیم و اثرات آن بر سلامت» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از وبدا، محمد اسماعیل مطلق در جلسه حوادث ترافیکی و تروما، اظهار کرد: در زمینه حوادث ترافیکی و تروما باید سند جامعی داشته باشیم تا بتوانیم از این حوادث پیشگیری کنیم.

وی با بیان اینکه سن امید به زندگی در کشور به 75 سال رسیده است، افزود: باید تمام سازمان ها و وزارتخانه های مرتبط با سلامت برای افزایش کیفیت سلامت در جامعه تلاش کنند و در حوزه سلامت باید کیفیت در اولویت باشد.

رییس جمهوری نیز نگاه ویژه ای به حوزه سلامت دارد و در بیشتر جلسات به کیفیت سلامت مردم و افزایش امید به زندگی مردم تاکید کرده است.

رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور با بیان اینکه مصوباتی را در شانزدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در زمینه ارائه خدمات اورژانس داشته ایم، گفت: سند جامع مدیریت خطر حوادث و سوانح در نظام سلامت، سند مداخلات ویژه سلامت و ایمنی ترافیک و همچنین سند تغییر اقلیم و اثرات آن بر سلامت از جمله اسنادی هستند که در مراحل بررسی و نهایی شدن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سن امید به زندگی به 75 سال رسید

سن امید به زندگی به 75 سال رسید