مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-08سياسي

سرلشکر باقری: عملیات طوفان الاقصی کابوس فروپاشی رژیم صهیونیستی را به یقین تبدیل کرد


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت عملیات طوفان الاقصی نوشت: طوفان الاقصی کابوس فروپاشی رژیم صهیونیستی را برای سران این رژیم به یقین تبدیل و ثابت کرد برخی تلاش های مذبوحانه مانند نمایش مضحک روند عادی سازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح در خصوص عملیات غرور آفرین حماس در برابر رژیم اشغالگر اسراییل پیامی صادر کرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در این پیام نوشت: طوفان الاقصی کابوس فروپاشی رژیم صهیونیستی را برای سران این رژیم به یقین تبدیل و ثابت کرد برخی تلاش های مذبوحانه مانند نمایش مضحک روند عادی سازی، قادر نخواهد بود روند رو به افول و فروپاشی خانه عنکبوت را کُند یا به تأخیر بیندازد.

متن پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ادامه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم وَأُخْرَیٰ تُحِبُّونَهَا ۖ نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ و [رحمتی ] دیگر که آن را دوست دارید، یاری و پیروزی نزدیکی از جانب خداست.

و مؤمنان را [بدان ] بشارت ده.

عملیات ترکیبی و غرور آفرین گروه های مبارز فلسطینی تحت عنوان طوفان الاقصی علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: عملیات طوفان الاقصی کابوس فروپاشی رژیم صهیونیستی را به یقین تبدیل کرد

سرلشکر باقری: عملیات طوفان الاقصی کابوس فروپاشی رژیم صهیونیستی را به یقین تبدیل کرد