مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:252023-09-25اقتصادي

آغاز صحت سنجی مدارک طلبکاران شرکت های پیش فروش خودرو در قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، کارگروه شرکت های خودرویی استان قزوین در اطلاعیه شماره 12 خود از آغاز به کار کمیته صحت سنجی اسناد و مدارک طلبکاران و تشخیص میزان مطالبات آنان از شرکت های پیش فروش خودرو خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است: در جلسه شب گذشته کارگروه پیشنهاد بعضی از طلبکاران پرونده محمد غفاری و شرکت رضایت خودروی طراوت نوین مبنی بر آغاز به کار کمیته صحت سنجی اسناد و مدارک طلبکاران و تشخیص میزان مطالبات آنان به اجماع مورد تایید اعضای کارگروه قرار گرفت که از امروز فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

در مورد آغاز به کار کمیته واگذاری یا فروش اموال نیز پیگیریها جهت هماهنگی با مرکز همچنان ادامه دارد که به محض وصول نتیجه مراتب به اطلاع خواهد رسید.

مجدداً تاکید می گردد مسوولان استانی علاوه بر اینکه مستمراً پیگیر حل مشکل و پرداخت مطالبات هستند به هیچ وجه من الوجوه تابع تهدیدات عده ای قانون گریز نخواهد بود.

ضمناً دستور قضایی جهت شناسایی و تعقیب کیفری افرادی که دیگران را به تجمعات غیرقانونی (که غالباً منجر به اخلال نظم عمومی و تضییع حقوق دیگران میگردد) فراخوان می دهند و یا اینکه به هر نحوی این تجمعات را راهبری یا کمک می کنند صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز صحت سنجی مدارک طلبکاران شرکت های پیش فروش خودرو در قزوین

آغاز صحت سنجی مدارک طلبکاران شرکت های پیش فروش خودرو در قزوین