مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-22حوادث

سارق احشام گرمسار دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری سارق احشام با سابقه هفت فقره سرقت توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، داوود آقازاده، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهر و ایجاد نارضایتی برای مردم، موضوع در قرارگاه مبارزه با سرقت شهرستان گرمسار مطرح شد و شناسایی و دستگیری سارق با سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: با اقدامات فنی و هوشمندانه پلیس و بررسی همه جانبه شواهد و قرائن موجود در محل وقوع جرم، مأموران پلیس موفق به شناسایی هویت سارق و محل اختفای وی در یکی از شهرستان های استان تهران شدند و پس از اخذ نیابت قضایی، متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی گرمسار منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار تصریح کرد: متهم ابتدا منکر بزه انتسابی بود؛ اما در مواجه با شواهد و مدارک پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت و به هفت فقره سرقت احشام به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون با انگیزه تهیه پول مواد مخدر اقرار کرد.

آقازاده خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با تعیین قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق احشام گرمسار دستگیر شد

سارق احشام گرمسار دستگیر شد